середа, 26 листопада 2014 р.

Предмет і завдання «Психології вищої школи».
1. Передумови виникнення психології вищої школи як окремої  галузі психологічного знання (Б.Г. Ананьєв, В.О. Сластьонін, Н.В Кузьміна, С.Д, Смирнов. Л.А. Кандибович та ін. 
2. Структура предмета психології вищої школи. 
3. Основні категорії предмета психології вищої школи. 
4. Принципи психології вищої школи. 
5. Проблематика психології вищої школи. 
6. Функції психології вищої школи.
Місце «Психології вищої школи» в системі наукового знання.
1. Психологія людиноцентризму у вищій школі. 
2. Місце психології вищої школи в системі наукового знання (зв’язок психології вищої школи із філософією, історією, педагогікою). 
3. Місце психології вищої школи в системі наукового знання (зв’язок психології вищої школи з педагогікою вищої школи). 
4. Зв’язок психології вищої школи з галузями психологічного знання (віковою та педагогічною, диференційною, соціальною психологією, психологією праці, віковою фізіологією, педагогікою тощо). 
5. Завдання психології вищої школи.
Дослідження в психології вищої школи.
1. Методологія як вчення про пізнання та перетворення навколишньої дійсності. 
2. Метод дослідження. Класифікація методів дослідження 
3. Методика дослідження. 
4. Етика наукового дослідження. 
Теоретико-методичні засади навчального процесу у вищій школі.
1. Рівні сформованості навчальної діяльності. 
2. Психологія професійної мотивації студентів. 
3. Конструювання навчального змісту навчальних дисциплін (у контексті лекційних, практичних занять тощо). 
4. Методи організації розвивального навчання. 
5. Вимоги до організації самостійної роботи. 
6. Критерії ефективного учіння. Фази та чинники учіння.
Студент як суб’єкт навчально-професійної діяльності.
1. Адаптація студента-першокурсника до навчання у вищій школі. 
2. Основні особистісні новоутворення в студентському віці. 
3. Психолого-педагогічні типології студентів. 
4. Вікові кризи в студентському віці (криза 17 років та криза входження в дорослість): оглядова характеристика. 
5. Динаміка розвитку психічних станів і пізнавальних психічних процесів у студентському віці. 
6. Механізми та джерела соціалізації особистості. Комбінований симптомокомплекс вікових ненормативних криз. 
Психологія виховання студентів.
1. Відмінності між студентами як предмет навчально-виховного впливу. 
2. Фахова компетентність як показник психологічної готовності студента до педагогічної діяльності. 
3. Критерії моральної вихованості. 
4. Комплекс цінностей сучасного виховання студентської молоді.
Студентська група як специфічне молодіжне соціально-психологічне явище.
1. Стадії розвитку студентської групи. 
2. Міжособистісні взаємини в студентській групі. 
3. Механізми взаєморозуміння у студентській групі. 
4. Основні напрями реалізації виховних функцій у вищій школі. 
5. Проблема самовиховання і саморозвитку викладачів, студентів, навчально-допоміжного персоналу.
Викладач вищої в школи як найвища структурна одиниця в ієрархії педагогічного середовища.
1. Структура педагогічних здібностей. 
2. Особливості саморегуляції психічних процесів (сприймання, пам’ять тощо). Емоційно-особистісна саморегуляція викладача. 
3. Професійні деформації (вигорання, перевантаження, втома). 
4. Бар’єри професійно-педагогічного спілкування. 
5. Психолого-педагогічні типології викладачів. Стилі професійної взаємодії викладача зі студентами. 

1 коментар:

  1. Я тут, щоб оцінити доктор Алаба на моєму житті, він не тільки хороший у трав'яній медицині, але він також добре при заклинанні лиття для розбитих шлюбів, заклинань щастя, порушених відносин тощо. Я боровся з моїм чоловіком, який залишив мене, після того, як він почав бачити одну даму в своєму кабінеті, і я зіткнувся з ним, чому він обманював мене і кричив у мене і покинув дім, я просив шкоду, і він відмовляється прощати або прийшов додому Про те, як доктор Алаби допоміг багатьом людям, я сказав, що я повинен дати доктор Алаба судовий розгляд, і він дійсно кинув заклинання, який приніс мій прекрасний чоловік назад у насправді 2 дні, і це було дивно, і він заявив про подарунок автомобіля як знак як знак З чого він залишив мене весь той час, і я прощаю його, і сьогодні ми знову щаслива родина. Будь ласка, будь-які труднощів у шлюбі або стосунках, будь ласка, зв'яжіться з цим великим трав'ю, оскільки я впевнений, що є ліки для кожної ситуації ви можете знайти себе .EMail: dralaba3000@gmail.com Ви також можете дістатися до нього через WhatsApp / Viber з цим номером : +2349039885856.

    ВідповістиВидалити